emilia har ett sår i handen

Jag vet att de är dåligt, att jag inte skriver som jag ska, men saken är den att jag inte har tid eller ork.
Iallafall nu sitter jag mitt mellan snutten och limpan, vi har historia! Ingen av oss är väl egentligen inte så engagerade utan vi bara sitter och ser ganska kloka ut. 

Idag tog jag sovmorgon, jag tror verkligen min kära spanskalärare Åsa saknade mig riktigt mycket,för jag är ju verkligen hennes ögonsten... Sen när jag kom till skolan så fick jag inte göra engelskaprovet som jag hade hoppats på, för det var ju tydligen hörövning och jag kom 7 min sent pga min buss som inte var sen eller nått utan bara går en väldigt dålig tid!!
Maten var också dålig idag, jag kännr mig lite besviken över skolans mat denna vecka, i övrigt denna termin. VI KOMMER INTE FÅ NUGGETS EN GÅNG UNDER VT (!!)  jag säger det bara en gång, jag och emilia ska deppa, eller hur lillen?

Jag kan ju faktiskt berätta lite mer om vad jag gjort under den tiden jag inte har orkat sitta vid datorn. Jag har vart på middag med mina vänner limpiz och snuttiz, jag kan lova att det verkligen var jätte jätte trevligt. Kvällen innan den middagen var jag, fanny och jennie my boi på fest i överboda (??)  vilken var kanon kul! 4 av 5 tosters. Sen samma helg började fotbollen.


SNART PROV HEJS HEJS

Kommentarer
Postat av: emilia

först och främst måste jag säga att jag är otroligt stolt över dig frida, som äntligen skrivit ett nytt blogg inlägg. Aldrig under dessa 2 veckor hade jag kunnat trott att den här dagen skulle komma. Men nu är den här. Jag är en glad flicka.



men ja absolut,vi är depp-synthare nu förtiden! puZZzzheej

2009-02-13 @ 12:49:03
Postat av: linn

det var så sjukt bra förra helgen!! vi måste styra upp fler vinkvällar

2009-02-13 @ 20:43:59
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0