Jag flyger, flyger säger jag!

Nu börjar det igen.  sitter på spanskan nu och vill bara ha helg igen. Millan Emilia Byström klagade lite över att jag inte hade skrivit npgot på 2 dagar. Ska jag va helt ärlig hade jag nästan glömt lösenordet till bloggen (inte bra inte bra.) I helgen var jag med Nedia in my home town Vindeln city. Vi chillade och jag är så glad att du kom Nedia! Det var verkligen länge sedan be-be. 
  Dagen efter åkte jag och Nedia in till staden Umeå, Nedia åkte hem till Marieberg och jag satt kvar på busstationen och väntade på bussen till Nordmaling. Jag spenderade sen den återstående tiden i Öre hos babe.



 


Ikväll kommer snuttebullen hem till mig/min syster och då ska vi kolla resan till España! Det kommer bli lovelyyyy, trust me.
   Juste Emilia, Jag har förbrukat mina godis dagar nu, Så.. Fram till sommarlovet är det inget godis för min eller Emilias del.

Nu ska jag försöka se intresserad ut. Peace!

Kommentarer
Postat av: milia

vad duktig du är!

jaa ikwäll blir fint babyboooooOo!

2009-01-19 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0