Tisdag

Jag är trött, hungrig och väldigt väldigt opepp på engelska.. 

 Jag lovade Linn (som var väldigt besviken på mig över min dåliga insats) att jag ska, skulle skriva igår, men jag orkar, orkade inte.. För mycket plugg och inget gym. Jag tror jag måste ta tag i min tränande nu de är verkligen så skönt att inte göra nått men samtidigt har jag en beach 2009 framför mig, och jag känner att jag hänger inte med i snacket.. Eller nått sånt.
Ja, jag kan ju berätta att emilia tappat bort sin sam bok, och kanske måste köpa en ny, hon ska även fara till open utan att veta vem hon ska lyssna på där inne. en så kallad wannabe eller hur snuttis? 
 
ge mig något annat än soppa till lunch, sov gott!


Kommentarer
Postat av: emomilolia

kerran alltså du är heelt bäng i huveeee!

2009-03-24 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0