Onsdag

Det finns vissa ställen där man verkligen kan känna lugnet, bara slappna av och som komma bort. Ett av som ställena (jag vet de kommer låta konstigt nu men låt mig förklara) är toan, alltså jag kan bara sätta mig här utan anledning och bara läsa en tidning eller som nu, bara sitta (nej jag är inte på toa) jag känner mig lugn här och behöver lixom inte tänka på vad som händer utanför dörren. (hahaha jag vet de låter mysko men that's the way it is)

Annars pluggar jag lite vägmärken till provet som vi kanske ska ha imorgon, det dryga är att jag inte vet vilka märken vi ska plugga på eller om vi skulle plugga på hela vägmärkesboken?? Mitt huvud sprängs och Jennie snackar om någon snuskig kille som hon skulle vilja ha, alltså detta kan beskrivas som en ganska så vanlig dag.




PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0