walk

första andvent och julkänslan ligger på minus. Jag började dagen med min älskarde Harry Potter min syster och andreás. Sen bar det av till våran kära famoder som hade lagt ner sjukt mycket tid och bakat HUR mycket kakor som helst! Jag älskar kakor. Inte nog med det, hon bjöd oss alla barnbarn och familjer på trisslotter(tyvär ingen vinst för min del)Varje första andvent är de "massa" saker på byn, den enda anledningen till att man far dit är för att få godis av tomten och kanske se nån man känner igen. Min lilla kusin hade andra planer "Jag tog med mig en HEL willys-påse för att stoppa ner alla paket jag kommer vinna" (man får alltså köpa lotter som man kan vinna paket på) Efter 24 lotter hade hon 2 små paket.

Tagga fotboll ikväll!    PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0