Måndag

Dagen började med att min klocka väckte mig halv 8, dum som jag är hann jag snoza 3 gånger (??) fick stressa sjukt eftersom jag skulle vara på skolan och hjälpa min dadio med fikat till lärarna halv 9. 
Jag hatar när folk tror att man är så mycket yngre än vad man är, jag gick ju på den skolan åk 1-6 och mat tanterna och alla lärare som fortfarande jobbar kvar ser ju mig naturligtvis som jag vore typ 9? SJUKT JOBBIGT
så idag har jag blivit särbehandlad och fått komentarer som "oj vad stor du har blivit" "när jag såg dig sist va du sååå här liten *visar med handen*"
 Men jag överlevde och sitter nu här hemma några kronor rikare och väntar på att herkules ska vakna och att snutten ska höra (göra hahahahahah) av sig. Jag har annars kunnit trycka i mig 2 lite kaffe och mår lite halv skumt efter de, snott en tröja av mamma och ätit prickikorv.

Jag kommer befinna mig i staden ikväll och uträtta lite ärenden och samtidigt hänga med jennie, vi får se vad de leder till med de blir nog bättre än att sitta i Vindeln en hel dag (allt är bättre än att sitta hemma en del dag)

PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0