onsdag

Det är helt sanslöst så trött jag var idag, tog 12:25 bussen hem och gissa vad jag gjorde, SOV! sen när jag kom hem la jag mig i sängen och.. SOV 2 timmar till, sjukt skönt men kanske inte det jag hade planerat.
Kvällen var precis som igår, plugg,plugg,plugg. Jag hatar verkligen geografi det måste bara vara ett sånt ämne som man har för att fylla upp schemat, och för att irritera typ sådana som mig?



Idag vart det slösa pengar på stan, subway! det måste vara världens bästa mat! jag skulle kunna äta där varje dag, och inte nog med att mackan är underbar, deras KAKOR !!!! vad är den magiska ingrediensen? varför kan jag inte baka så? Ja, life is a bitch. subway skulle man haft på baksidan..

sovmorgon imorgon, prov imorgon.. Livet leker, peace!


Kommentarer
Postat av: LINN

men jag vet!!!! har aldrig sett så snygga människor

2009-09-10 @ 09:27:08
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0