lycklig? ah de är jag.

Har nyss duschat och ligger i min underbara ikeasäng men en turban på skallen. Idol räddade min kväll som vanligt, och sjukt många skratt kom till sveriges många speciella människor. Nu hade jag tänkt slänga på austin powers innan john blund ska ta över min hjärna. 

Juste! Ni kanske minns att jag skrev att jag var världens lyckligaste människa för några inlägg sen? Anledningen till detta är att jag ska bli moster. Jag är så sjukt lycklig över att jag ska få en systerdotter/son - who knows?


NATTI!


Kommentarer
Postat av: Petra

Nej vad kul! Älskar små bebisar :) Hur länge är det kvar tills den kommer?

2010-09-10 @ 19:27:25
URL: http://petrawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0