dagens.

ÖVERLYCKLIG är den rätta ordet som verkligen kan beskriva hur jag känner mig nu. Jag är ännu mer överlycklig än vad Jennie brukar vara när hon få se den superheta killens mage på trafikans lektionen.  

mina skor kom tillbaka och kommer sitta på mina fötter om några dagar, tack nelly 
(dessa fast svarta)

Greenwich SEK 179, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Jul känslan är annars på topp, mamma bakar och vi lyssnar på julmusik (mamma försöker sjunga) och naturligt vis så småbråkar vi över vad som ska hända på/under/medan/efter jul, alltså är allt precis som de ska vara vid jul.
Imogon kommer Jennie the man hit och ska få massage, (inte av mig dock, hon bara skriker) sen vid 2 ska vi bege oss Snövitsvägen och herkules ska göra nått av mitt hår, har dock inte bestämt mig än vad som blir av.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0