Måndag

3 lektioner, ingen av de var speciellt taggad, sen massaaaaage!! tack för den underbara timma. Ni kan ju gissa vem som vaknade av sina egna snarkningar igen. Direkt när jag kom hem (typ 5) satte jag mig med geografin och pluggade fram till 8, och nu vill jag bara äta glass och blåbärskaka! jag orkar inte att jag ska vara sötsugen 24/7, men som svonni säger måste ju passa på medan förbränningen ligger på topp! (eller hur de nu var)

Helgen bjöd på Jennie, isladan, babe, feeest och alla mina skönisar till vänner! Jennie måste vara den kramsjukaste människan jag känner. Vi ligger och sover i jennies säng, jag ligger på rygg med händerna bakom huvudet och halvsover. jag märker  sedan att jennie lägger sitt huvud mot min arm och lägger sedan över armen för att hålla om mig, först lutar jag över mitt huvud mot hennes (fråga mig inte varför, kanske hoppades på att de va någon annan?) och upptäcker sen att det är en blondhårig tjej, de va ett visst pinsamt skratt på morgonen sedan.. hahah

Vissa saker måste man bara göra, jag vet vad jag måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0