MAT!

Helt ärligt så önskar jag att jag skulle kunna typ slänga ihop världens godaste middag utan att behöva typ en miljard ingridienser. men som sagt, de är Omöjligt!!!
Därför steker jag hamburgare, bra enkelt och de går ner.. egentligen skulle jag haft panpizza som är min passion, men när kroppen bara tar åt sig fettet är de inte lönt att anstränga sig att skaffa fram det hahha

Så sjukt skönt! Det är första dagen på länge jag kommer hem och det är varmt ute! På bussen hem till värmen vart jag nästan spöad av min busschaffis " om du inte fixar busskortet innan imorgon måste du börja betala" Saken är ju den att jag har busskort, (fast de funkar inte) men skolan vill inte ge mig ett nytt (!!) Så nu är jag hatad av han tills imorgon eftermiddag, Då det förhoppningsvis har löst sig

Ikväll kallar promis och plugg PEACE  

Kommentarer
Postat av: LINN

han kommer döda dig frippan :(

2009-09-01 @ 18:04:41
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0