Söndag

Jag kan tycka det är ganska pinsamt när ens föräldrar börjar snacka om sex och sånt som man egentligen inte vill höra från dom, sånt som kan va kul när man är med sina vänner och de kläcker en liknade kommentar.
Till saken nu, jag sitter och tittar på tv med mamma och pappa när de börjar snacka om en verktyg som pappa tydligen behöver när han ska rensa grusgången. pappa säger iaf "vet du vart de krokiga verktyget är Maria?" och min käre mor säger nej jag vet inte vart den är. pappa tror att hon säger att hon har den i byxorna av någon underlig anledning, då kläcker mamma ur sig "det är väl bara du som har en krokig sak i byxorna"

är de bara jag som tycker det är jobbigt med dessa pinsamma kommentarar från sina päron?



Kommentarer
Postat av: Tapani

En dag kommer dessa föräldrakommentarer, med anspelningar på sex, driva mig till en psykolog där jag får prata om min inre sår från barndomen.

2010-08-02 @ 00:18:36
URL: http://mannnagryn.blogg.se/
Postat av: swanen

när du tillbringat en dag tillsammans med min pappa, jesper och yvonne DÅ kan vi snacka pinsamt sexprat!! hahah...

2010-08-02 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0