Men vi har väl ingen hund?

Jag tror att jag lider av någon jävlig sjukdom som tvingar mig att vara trött hela tiden. som igår, jag somnade strax efter 11 och ikväll har jag sedan 9 väntat på att klockan ska bli liiiite mer så jag kan lägga mig och sova med gott samvete. Och nej jag sover inte för länge på dagarna heller.. skolan har satt mig i dåliga denna dåliga rythm och tur är det att jag gör klart allt som har med skola att göra på måndag och går på mitt sista jullov i det här livet. Imorgon ska jag iallafall äta mig less på julmat med familjen Larsson, jag kan inte påstå att julmaten är något jag hatar, utan tvärt om. JAG ÄLSKAR JULBORD! Tänkte köra en Rudolf i Sunes jul och försöka skrapa ner det jag inte orkar i en ICA kasse "vi kommer buster"  


Kommentarer
Postat av: LINN

jaaa att dom är, lööööv it!

2010-12-20 @ 17:55:09
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0