Torsdag

Jennie och Nedia sitter nu på planet till värmen och vart sitter jag? Jo, i mitt vardagsrum och slö tittar på Ellen DeGeneres för ute är de halvtaskigt väder och ingen värme som man kan skryta med..

om ganska precis en timma så börjar jag jobba och ska arbeta fram till klockan 22 ikväll, ganska taggat faktsikt. Jag menar kvarn är bland det mysigaste stället jag vet och alla kakorna som finns där gör ju absolut stället ännu bättre! Så det är idag och imorgon som kräver koncentration sen blir de parteey med b-rudar och massa skönisar.  

Annars taggar vi midsommar och spaninen om 2 månader.




Kommentarer
Postat av: LINN

oja! TAGGA MIDSOMMAR

2010-06-17 @ 23:01:33
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0