Onsdag

Sovmorgon idag, sjukt skönt men det tillkommer vissa problem när man bor ute i skogen och ska ha sovmorgon. Antingen kommer man typ 5-10 min sent för bussen är segare än segast eller måste man åka in lika tidigt som vanligt och sedan sitta och vänta tusen år på att man ska börj . Idag hade jag sån tur att jag kunde ta 08:25 bussen för vi började halv 10 men när jag hoppar av bussen på stan och känner mig lite halvt stressad för jag måste springa till mimer (som nu mer är mitt nya hem) och sedan ta sig upp för miljoner trappsteg (nej jag överdriver inte, de är faktiskt miljoner!) kommer en tjej och säger "hej du, jag kommer från umestreetstyle och gillar din stil skulle jag kunna få ta kort på dig och ställa lite frågor" Så jag kom sent..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0