Don't stop me now I'm having such a good time

Idag är Frida lycklig, trött, hungrig och på ett sjukt underligt humör. Har nyss kommit ur duschen och luktar sjukt gott på grund av en utav Body shops alla duschacremer. Kände att det behövdes en rengöring just på grund av vad morgondagen bjuder på. Jag ska inte avslöja något nu eftersom jag inte vill ge mig eller någon annan förstora förhoppningar. (But wish me luck!) Idag började jag även på att jobba en av alla de dagar som väntar nu och nästkommande vecka. I övrigt så jag är sjukt taggad på spain med en bästa Jennie så därför är dessa arbetsdagar mer än välkommna  

Bjuder på ett pic från woodstock med mina wonderbara!





BTW! Idag fyller min och alla andras favorit-Jennie hela 18 år. Grattis till dig bästaste du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0