Lets forget about the pain

Jag tror att jag är en av få som har ångest över att skolan snart är slut och att lilla frida ska bli vuxen,. Jag satt och lyssnade på P3 på bussen hem och det var en tjej som skickade in ett mail till programmet där det stod att hon hade ångest och visste inte vad hon skulle göra efter studenten och då svarade programledaren "Jag känner verkligen igen mig, dagen efter studenten var det värsta dagen i mitt liv" Jag fick så ont i magen att jag var tvungen byta radiokanal, visst det ska bli skönt att slippa plugga så otroligt mycket, men mina vänner? När kommer man ses? en sak som är säker är att man inte kommer se lika mycket som man är vad med. Tror jag får börja redan nu på universitetet och tvinga mina vänner plugga där med mig resten av våra liv. Är någon på? 




Annars ikväll har jag och miss Emilia Bystroem läst filosofi och diskuterat utlandsstudier, är det något jag vill så är det att lära mig franska, och franska ska det bli! Har även hunnit trycka i mig en hel del B&J ikväll och kollat på svenska Hollywood fruar, jag önskar att jag också kunde/hade råd att anlita en privatkock som lagade mat och  att jag kunde bjuda mina vänner på starka drinkar.


Kommentarer
Postat av: Amos Åberg

Sv: Härligt att höra! :) Det är bara bra med mig, lite trött bara

2010-12-09 @ 23:55:23
URL: http://fotografenamos.blogg.se/
Postat av: emilia

jag är på att tvinga alla plugga samma sak på universitetet.... tagg la franceeeeee :)

2010-12-10 @ 14:58:58
URL: http://emiliabystroms.blogg.se/
Postat av: sandra

mendu när hände det därmed håret?? :O uppdatera tack

2010-12-15 @ 16:51:46
URL: http://rocksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0