lördag

Sitter just nu hemma hos min syster, hon och hennes benke kommer snart hem och då blir det att gå igenom "familjen Johansson liv och levande" Alltså min käre far har filmat hela min och mina syskons uppväxt och nu är det dags igen att kolla igenom de 9 videoband som denna dokumentär innefattar.  Annars i helgen har de vart utgång med Hildur och hennes sällskap sjukt roligt faktiskt och dagen idag spenderades med M i södervik, sjukt varmt och sjukt skönt! Jag önskar verkligen att jag kunde fortsätta sommaren såhär men inte går det. Jobbet kallar på om 1 vecka, vilket känns sjukt otaggat men ju fortare tiden går desto fortare kommer jag till Spanien.

PEACE BREE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0