Lördag..

Jag tror detta är första och sista gången jag säger - Jag orkar inte vara ledig längre. Jag har så sjukt lite att göra på dagarna och alla mina vänner är borta känns det som, och inte är det sol heller.  Så just nu känns det inte så taggat att vara ledig. Jag menar klockan är just efter 8 på en lördagkväll och jag har absolut ingenting att göra, det är nästan så jag överväger att gå och lägga mig för att sova istället. 

Imorgon så kommer jag ta forden in till staden och fira min bästa Jennie i förskott, hon fyller nämligen inte 18 förän måndag, men vem har dött av lite gåvor i förväg? Så tårta och gott sällskap ska rädda min sista lediga dag innan Spanien.  

PEACE

Kommentarer
Postat av: nedia

det är bara du kommer till umeå!! vi finns här :D

2010-08-01 @ 11:11:00
URL: http://nediachebaane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0