well do ya punk?

Eftersom man får veta allt genom facebook vet ni säkert redan att jag har lyckats med en punktering. Ja, ledsamt med sant. En man kom in i cafét igår och frågade vem som ägde Clion jag sa lite stolt att "jo men de är min, är de några problem eller?" Alltså jag trodde att den mannen hade backat in i min bil eller något sånt onödigt. Men tydligen hade han upptäckt att jag hade punktering på vänster bakdäck (suck!) Men den snälla rara söta mannen hjälpte mig att byta däck. Så idag har jag vart tvungen att åka iväg och laga punkteringen som tydligen hade orsakats av en skruv som satt rakt in i däcket. Så Clion lever och det gör Frida Johansson med.

Nu: återgå till packningen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0