bra dag!

Jesper tycker jag inte sköter mig nog bra, men saken är den att jag orkar inte skriva mer än nödvändig... 

Jag träffade min bror idag för en fika och lite catch up, jag menar vi har inte träffats på veckor känns det som! Men komplikationer uppstod innan jag skulle gå.. Min biatchlärare anföll mig mig och tyckte jag prioriterade fel när jag skulle på "körlektion" för på hennes tid så ville ingen ta körtkortet på våren och det trodde hon inte heller att dagens ungdomar ville så efter "de är du som prioriterar Frida" på skånska så begav jag migr staden och innan jag träffade min käre bror så hittade jag äntligen jackan som jag letat efter i evigheter och inte nog med det, jackan kostade bara 199 kr! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0