majs

Hallå där kött och blåbär,
Helgen till att börja med har vart sjukt lugn, fredagen bestod av massa god mat, lekar och gott sällskap av sommarens arbetshomies. Jag har också hunnit jobba massor, kom hem fem imorse från hotellet vilket känns idag. Det skumma är att jag känner mig typ bakis fast jag inte alls gjort mig förtjänat av det.. Annars så har jag bara pluggat massa körkortsteori och mina vänner det ska bli så sjukt skönt när detta jävulskap är över. Egenetligen kanske jag borde börjat plugga på allt annat som ska in till veckan men nae, det tar vi någon annan dag, som min kära vän Petra brukar säga "jag är klar när jag är klar"

Nu- Big Bang Theroy

om två månader och 22 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0