spaaain

Jag lever faktiskt, trots att jag kanske inte borde göra de eftersom jag flygit med ryanair, men jag överlever alltid just på grund av att jag ska ha fyra barn. Vilket är sant eftersom  informationen inte kommer inte från wikipedia. Idag har vi vaknat, svultit (svält??) vart på skolan och massa annat mys. Klockan står ännu bara på just efter 15 så vi har en heeeeeel fantastisk dag kvar att leva innan vi ska sova och leva imorgon igen.  annars så gick resan ner hur bra som helst och eftersom vi spenderade mer än 12 timmar i västerås kan vi numera berätta för alla att vi hör till det folkslaget också.


 Innan jag ska gör annat tänkte bara hälsa till Petra och Suss som just nu sitter i sängen medan jag står på annat håll.  HEJ tjejer.

PZ BRYCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0