om min själ var en fågel skulle jag flyga till en öde ö med dig.

Dagen idag har vart den mest händelserika på länge, eller kanske inte den mest händelserik men ja fick uppleva massa saker som gjort mig extremt glad. För de första så vaknade jag av att drog världens stock när jag satt på bussen, jag kan fortfarande inte förstå hur de är möjligt för en person att vakna av sina egna snarkningar. När jag sedan hade vaknat av mig själv ringde min far och berättade att jag kommer få tillbaka 2500 av de 4000kr som blev stulna. vilket är mer än vad som var tänkt, jag skulle egentligen få nada! SEN så bokade vi resan till la spain idag, känner hur livet bara blir bättre och bättre, och som grädden på moset så är jag kär som en katt! 



Kommentarer
Postat av: Kent

Ni passar verkligen ihop... haha

2010-11-06 @ 18:04:16
Postat av: kent

Ni passar verkligen ihop... haha

2010-11-06 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0