Fredagkväll

Jag bestämde mig efter kinesmaten som mamma bjöd på att städa min garderob, något som jag egntligen skulle gjort för miljarders år sedan men skjutit på det. När jag lix börjar med helvetet så hittar jag så otroligt sjukt roliga saker. Typ mina gamla fotbollsbilder sen jag var 11-12 år, betyg från högstadiet, min dagbok från femman och grymt mycket andra roliga saker. Dock känns det lite surt att vara hemma ikväll när man egentligen skulle kunna vart på corona och festat med sköna människor men vad gör man för dagen imorgon kommer bjuda på inte en ledig stund, skönt! till att börja med ska jag upp med tuppen för att åka iväg till buberget och jobba, sedan måste jag skynda mig hem för att sedan åka in till staden och hjälpa till på tajmahal (tur man är snäll när de ringer och ber om hjälp) Efter denna otroligt långajobbdag ska jag sedan äta middag nio på Invito med mina syskon, lisse och världens finaste Mattias

Nu: Kexchoklad och Forrest Gump


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0