Jag hatar grupptrycket.

Hur har året 2010 varit för dig? – Bästa, som sagt det blir bättre med åren
Bättre än förra året? – Eh, jo!
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? - I met the love of my life, och alla gaaaaalna stunder med mina vänner.
Har du flyttat under år 2010? – nej,
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Faktisk!
I så fall vilken? – to many, men typ kolla playlist på spotify!
Har du kysst en främling? – Han var en främling


KÄRLEK


Hur har din kärlek varit 2010? – Bästa, utan tvekan
Har du varit kär? - om jag har!
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Varje gång på fyllan, och typ varje kväll till mattias
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – ovanstående svar passar in ganska bra även här
Har du haft ett hemligt förhållande? -  icket!  


SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Ja.
Varit i slagsmål? – Lite 


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
- Jag lever livet och ångara inget
I så fall vad?
Har du skämt ut dig? – Det är mitt förnamn 
Har du ljugit för en vän? – Ja. pyttepytte.
Har du varit ute en hel natt? – om jag har!
Har du blivit tagen av polisen? – Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jag, herkules och millan låg och spoonade senast på nyår så ja.



SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? –
Dragonskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Millan.....
Hatar du någon på din skola? - Kan inte alla bara vara vänner?
Har du gjort något framsteg? – Ja.
Haft alla rätt på ett prov? –  Nej.


VÄNSKAP


Har du träffat nya vänner? – Absolut!
Har du förlorat en vän? – Lite kanske.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja, kan man väl säga
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej
Har du ljugit för en bästavän? – Ljuga låter så hemskt, men inte talat sanning har jag gjort (nog för allt ändå kommer från på fyllan men)
Har du haft en relation med en vän? – Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0