JAG ÄLSKAR TRÅDLÖST NÄTVERK!

Ikväll ska jag och fanny ha ett sk möte, eller träff eller vad man nu vill kalla det. Vi ska tagga till 14e mars och fixa allt som behövs som kommer göra den kvällen minnesvärd.
Den stora frågan är ju om vi taggar`? Gör vi de Fanny? -JA VI TAGGAAR!!
Egentligen är jag bara Fannys söta assistent som nickar på huvudet under mötena på hamnis och lägger till kloka ord som "Precis", "Men som fanny sa innan.."  och  "Det kommer bli kanon!" Men saken är ändå att den 14 MARS kommer bli en minnervärd kväll på hamnmagasinet aka hamnis i Umeå

För övrigt kan jag ju tillägga att Nedia är jätte nevös ikväll för hon ska ha en holländare hos sig i 9 dagar och sen bara lite på sidan  kan jag ju säga att millan trodde att en fågel (tjäder)  hette järv.. Nu ska jag plugga samhälls ekonomi och försöka lägga palten. PEACE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0