Ja, detta går ju ganska bra.

Igår var jag och f-f-fanny på hamnis och hade ett möte angående stage 2014, vilket vi båda taggar.
Senare, eller egentligen undertiden mötet var hade jag öppet hus på skolan men det fick jag lägga åt sidan i  1 timma.

JAG SOV HOS JENNIE :D


Emilia tog ut hennes sten igår som nog de flesta vet. Men tyvär vart det inte riktigt som jag hade sagt de, men något roligare hände.
  I morse var Emilia tvungen att väcka sin kära bror som är 2 år yngre, när han hade öppnat sina små katt ögon sa Millan
- Arvid kan du tvätta mitt hår? 
   Jag har skrattat hela dagen åt detta, och kommer göra det hela mitt liv med. 

 

Detta är då kära emilia som är väldigt hand-i-kapad skulle man väl kuna säga.

Kommentarer
Postat av: emomiLOLia

hela du är ett lol tecken!!

2009-01-22 @ 10:22:35
Postat av: Sara

hahah, tvättade han det då?

2009-01-25 @ 12:27:32
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0