Igår

Ja, igår fyllde båda jag och Sara aka swanis år, och hur firade vi de? inte alls skulle jag nog säga. Vi fick helt enkelt fara hem till våra familjer och ta emot gåvor från alla snälla människor.
Jag fick pengar vilket jag är verkligen glad över, sen idag fick jag ett kort av nyberggg och prillan som innehöll fika för obestämd summa(!!) jag råkar vara väldigt bra på att fika utan att bli mätt, detta innebär att jag kommer äta så mycket att prillan och nyberggg kommer tvingas diska på fiket för jag har fikat upp alla deras pengar och ännu mer. :) :)

hehehe

Idag är jag förkyld, och det är inte bra.. Nu kommer jag säker vara borta från idrotten och då kommer svonni döda mig, eller kanske inte döda, men ge dom blickarna som säger "om jag fick skulle jag slå in pannbenet på dig"  Fast vem vill inte ha en sådan vacker blick mot sig?

Kommentarer
Postat av: linn

jag är besviken på uppdateringen frida :(

2009-04-22 @ 18:48:37
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0