True story

Jag älskar när man hittar minnen, typ när man är på viden för att plocka ner vinterkläderna så finns typ hela sin barndom bara till höger. Det är stora kartonger med leksaker från alla oss 3 barn (och eftersom jag är yngst har jag naturligtvis haft alla deras leksaker) men ändå, jag älskar när man lixom tänker tillbaka när det värsta som kunde hända var att man inte fick nallen man ville ha eller att mina syskon gömt bort min finaste barbie, tänk om livet vore så enkelt nu.. Anyhow så har jag har vart och rotat lite nu på eftermiddan och hittat ännu äldra saker, när min mamma var i min ålder var hon precis som alla andra i denna familj glasögonorm och inte hade hon de snyggaste glasögonen utan dom va hideous!






Nu ska jag plugga spanska och sen ska jag möta snön!


PEACE


Kommentarer
Postat av: linn

ooooooh snyggggg

2009-11-12 @ 19:39:25
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0