Söndag

Gårdagen spenderades med världens bästa tjejer, jag är kan inte mer än annat skratta mig lycklig att jag har er!
"men då går jag till plan fem och löper en kåt tant?" 

Idag blev det gymmet med jennie emilia och linda, men statsborna ville inte svettas så de kollade bara på hur jag och millan förberede oss för beach 2010! Annars är jag jätte trött idag, och vill bara sova. Men jag har verkligen inte tid med det, måste baka till imorgon för då ska jag jobba på skolan men lärarnas morgonfika. Ganska värda pengar (de blir utlandspengar woho!!) 



jag leker med livet!


 

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahaha, neeej men usch och fy!

jadu, det kan jag lova att jag också gjorde! haha

2009-10-26 @ 00:11:03
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0