Gameday!


Ledig dag med sjukhusbesök. Efter en kamera i nästan och massa väntan fick jag de goda nyheterna, från och med våran 2011 ska jag aldrig mer kunna väcka mig eller andra resinärer på bussen med mina snarkningar, precis! Jag ska take them away. Ska bli sjukt skönt eftersom jag levt med gigantiska tonsiller i typ hela mitt liv och dessa små rackare ställer till det mer än vad man kan tro, så jag är mer än lycklig att jag ska slippa dessa jävlar! 
 


Snart ska jag iallafall tagga iväg till skostället för att möta upp bullen och soffiproppan för att senare bege oss mot fritidcentrum och innebandymatch mellan IKSU och Vindelns damer.  Hejpa!


Kommentarer
Postat av: Amos Åberg

Dina ögon?!

2010-12-09 @ 16:16:22
URL: http://fotografenamos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0