kebab (L)

befinner mig på det stället insperationen kommer ifrån, fast det är egentligen det ställe som man inte kan lita på, för den har lätt att sprida ordet vidare iform av eko och stället gillar att hålla en inne iform av att låsa en inne, visst det kanske är bra att insperationskällan gillar att jag befinner mig här men man måste tänka på allas trevnad och om jag skulle befinna mig här allt för länge skulle flk säkert tro jag gjorde annat...
Idag är det iallafall onsdag och onsdagar betyder kebab (petra stör mig inte) alltså jag suss och hon tjejen som nyss störde mig ska gå till Döner och äta en billig kebab till lunch. kebab är ett sätt för oss att spara pengar så vi testar nu alla kebabställen som finns i la bisbal. wish us a good meal and good luck with the kebabätande.

 På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0