tillbaka till verkligheten.

Har just vaknat upp från en fyra timmars lång sömn, det sliter verkligen på kroppen att vakna klockan 5 och sen inventera sjukt länge. Morgondagen gör saken inte bättre, min väckarklocka står för tillfället på 03:30 då jag måste bege mig in till staden för att senare åka iväg till övik för ännu en dag med inventering.  Men jag ska inte klaga allt för mycket, för som sagt jag får pengar för mödan och arbetet - vilket jag verkligen behöver i dagsläget

BTW - alltså, jag lovar er att jag har aldrig grävt runt i så mycket damm som jag gjort idag, galet! och mina fingrar var svartare än natten när vi var klara med inventeringen, sjukt äckligt!




Kommentarer
Postat av: LINN

jaa att den va fin :D

hoppas inventeringen gick bra :)

2010-09-15 @ 09:08:11
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0